Drets d'autor

  • Totes les fotos són propietat d'Armand Oliva i Becerra

El cel ara

current night sky over Barcelona
Sky map by AstroViewer®
Get the HTML code for this sky map

CALENDARI LUNAR

jueves, 28 de noviembre de 2013

PLANISFERIS

Aquí us presento la primera sèrie de la meva col·lecció de Planisferis Celestes. El Planisferi és un instrument molt útil per l'observació del cel. Es tracta d'un cercle a on són les estrelles i les constel·lacios, a sobre es mou un altre amb la forma de l'horitzó i deixant veure la zona del cel visible.
Es pot seleccionar el mes, dia i hora i llavors es mostra el cel en aquell moment.
La col·lecció consta de més de 30 planisferis. Estic intentant col·leccionar de molts països, de moment us ensenyo aquests i ja aniré posant tots el que tinc. Si viatgeu per l'estranger i em voleu porta un, ja ho sabeu...
Aquests del Japó me'ls ha portat el meu fill que ha estat de vacances allà.

Tinc del Japó, Alemanya, Estats Units, Anglaterra, Hongria, Xina, d'Espanya....
Si viatgeu i em voleu portar un planisferi del país a on esteu, doncs ja ho sabeu. Gràcies.





















-----------------
L'últim planisferi de la col.lecció. Me la portat el meu fill des d'Estocolm (Suècia). Un més amb un idioma realment diferent.


La darrera adquisició que m'ha portat el meu fill des de Sicilia. Un llibre magnífica llibre en tres dimensions amb planisferi inclós i moltes més coses intereactives.






Un parel més, un portat del Japó pel muy fill i un altre d'Estats Units.




No hay comentarios:

Publicar un comentario